fondvägg hit och fondvägg dit!

Hej hej !


 
Helvete, har Nationella imorrn ju! Och min hjärna har glömt allt som har med matte att göra!! Hur kul e det då ?!  Vill ju fan inte sänka mig nu eller!!
 
 Håller på och försöker plugga lite, haha men det går inte så bra, för jag hittar hela tiden på saker att göra.. :S
Jag e inte så motiverad vad det gäller matte. 

 Idag har va ungefär halva nian in på öppet hus på gymnasium i Falun.. Men det där e jag ju heller inte motiverad till så jag och Julia gick innanför dörrarna för att sedan stega ut ur dom igen...
 Vi drog till Ica Maxi, köpte glass och satte oss och pratade om det gamla vanliga ^^ Slog in paket som jag köpt åt min lillebror, en bok, ett tuggummi och en chokladkaka xD Fantasi liksom :P
 Sen gick jag i snöovädret ner till mammas jobb och vi åkte hem till Sword Lejk Sity ;)

 Tog bussen hem vid fyra, och tittade lite på Top Model, och Sonnys Chans (a
Sen åkte jag och pappa till Göranssons. Kollade på tapeter.. Men det finns alldeles för mkt!
Och hittar man nått man ÄLSKAR så kostar det typ 1500 för en vägg bara :O
 Vill i alla fall ha fondvägg och sedan enfärgade väggar. Vill liksom ha svarta väggar, men det kommer bli för mörkt.
Ska kanske ner till Emelies pappa senare i kväll (som om det inte redan va sent liksom) och snacka lite.
Men jag har ju hittat en som jag tkr om.. Men pappa vill ha färg, färg och mer färg... Jag ville det i början... Men har liksom gett upp hoppet... Här kommer några av tapeterna. 
Tagit kort ut tapetkartorna vi tagit med hem..


det är den här jag vill ha, men jag vet inte vad man ska ha på väggarna ? Vill ju ha en färg !!! Inte vitt, det kommer ju bli så tråkigt!
 Men om ja ska ha vitt så vill jag ha en röd soffa.




fääääääääärg!!! Kuber ^^
 Asså den kan va jävligt cool när den väl kommer upp..
Ååh, jag behöver smakråd här :o
 Peace Out / L
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0