en förkylning sitter aldrig fel

OM DET E SKOLA :@

Fan vad arg jag blir!

 Jag vill inte gå å snyfta nu eller ! :O Jag vill vara pigg å glad kexchoklad :(
ATJOO,
oj..
ATJOO!!!!
åååååååååååååååååh!
 

 så låter jag just nu :(


Men men, nu Linda, ska vi se på det här positivt, he he he, du är inte sjuk, du e inte sjuk, du e inte ATJOO... sjuk...


 Lyssnar på I've got a feeling.. ! ^^ Haha, Erik har burit upp nå högtalare på mitt rum, så nu jävlar blire dunk ^^ Fast så fort han kom med dom sa han att han nog skulle behöva dom, så ja... he he he.. :P

 Imorgon ska nog Maths komma ett tag oxå (: Men Elin kunde ju inte för hon ska till doktorn.. Sääär, åååh, du skulle ju va med oss Judith !

 Sen har jag fått veta att alla inte ens ser min nya design ! :o vaffan e det för skitsnack ! Lina till exempel kunde inte se den.. :( Som jag har kämpat med den, for nothing !

 Haha, nej men nu ska jag peppa upp mej med lite Lady Gaga ! ^^ Funkar väl alltid ! ^^ det var till exempel en bra sak med Percy Jackson - filmen, dom spelade Pokerface i den ;) Sen har jag hört att Lady Gaga ska göra en låt till nästa James Bond-film oxå ! ^^ Då kan jag kanske titta på den då ! :P

 På lördag ska vi kanske på bio, en drös, vet inte riktigt vilka vi är men xD Jag vill i alla fall hellre se Remember Me än Alice i Underlandet... Guess why? ;) 

 

 Haft kaninerna ute, och det rinner något ur Ronjas öga :S Why ? Jag vet inte riktigt vad det är, men jag blir ju så jävla orolig... Baaajs! Nu bliru bra Ronja, tack.

 

Dagens Låt  :  Lady Gaga - Pokerface


What a price, I have to pay,
knowing that you will not stay,
begging you with all my heart,
not to tear us two apart.

Leaving me with no disguise,
leaving me exposed with lies,
turn around, let me see,
the reflection of what you're causing me.
 //
Linda.



No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: kusin Pernilla

För det första; När du säger PROSIT antar jag att du menar ATJO? :P



Sen det där med att alla inte kan se din nya design. Det stämmer. Jag kan se den på min lilla dator men inte på den "stora".



luv <3

2010-04-08 @ 19:22:03
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0