Design design design!

Åååh

 
haha trodde det skulle bli skitkul att göra om rummet, men nu vet ja ju inte alls hur jag ska göra :O
Haha, ska försöka välja tapeter, och allt hänger ju på dom :O
Så vad tar man  ?
 Ville ha en skitcool grafittivägg, men det måste man ju typ måla själv..
Så då måste jag ha nått coolt annat.. Eller ska jag ha fint ? Coolt, fint ?
Emelies pappa tog hem en "tapetbok" som jag kallar det (A)
Som jag Elin och Kristin setat å tittat i, men inte direkt kommit fram till nått... :S

 Letat lite på internet, men vad tar man ?
Tapeter överallt :O

den e ju rätt skön, men hade känts skönare om den va i andra färger


Skulle va top notch att ha en sån här fototapet :O


gillar den med palmerna eller va fan det e ;)


 Haha eller så ska jag fylla en vägg med twilightaffisher istället (A) Hahha  ;)


 Nu ska jag duscha, sen har jag visst en franskaläxa tills imorrn :o
 Imorrn ska ja in te stan på öppet hus på lugnet, får se om ja ska till Håbo å...
FAN ATT DET INTE FINNS EN SAM MED INRIKTNING MUSIK :(
 Jag hade ju valt den direkt!

 Ööh, hejdå ! :P
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Jag hade valt New York tapeten direkt!

Verkligen skit cool! :D



<3

2010-04-21 @ 17:21:11
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: Pernilla

Som fondvägg menar jag då, å sen en enfärgad på de tre andra väggarna. Svart antagligen. :P

2010-04-21 @ 17:22:04
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0