Björnbärsnagellack

Jaoooo

 
Julia har tvinga på mig, (okej jag kanske hade på det själv ) nå jävla björnbärsnagellack som luktar björnbär !! Det luktar helvete !! Och det e typ nu lukten kommer xD Haha, fy fan va äckligt!  XD

 Ska cykla till mamma nu tänkte jag och slagga där inatt (:,
Ska ut å gå med Amanda dessutom, så det blir bra det !
Börjar bli lite bråttom nu bara, haha, såå det e väl bäst att jag pyser! (:
 Hade ju nationella idag och det e ju ingen idé att ens kommentera det innan ja vet hur det gick :S
Å Emelie som dragit till Sälen :P Va e hon för la människa som lämnar mig med björnbärsnagellack och äckliga baguetter på hemskunskapen! :O

 Bortsett från np, så har det varit en lugn och bra dag i dag ! Torsdagar <3 hemkunskap (L)


tog den här bilden förr en gång ^^
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0