And if somebodys going to make it

God morgon ! :D

 
För mindre än en timme sen kom Kristin och plingade på plingan på dörren så jag flög upp ur sängen xD Hon skulle ha en bok med på tåget nu när hon ske te Timrå ! ^^

 Så sen dess har jag varit vaken..
Och idag e det ju första April, men jag måste få säga att det störta skämtet är nog vädret! Och det va inte ens ett kul skämt! :O

 Nu kommer i alla fall dom eftertraktade Trysilbilderna som är tagna i VGA-format, så dom är med andra ord så värelösa dom bara kan bli :(

Tandådalen eller nått xD


Elin och några andra tjejer som åkte ännu högre upp.

Elin och Hanna :)


Hanna och backen ner :P Detta är efter att vi blivit fetdissade av våra så kallade "vänner"! ;)

 Nu lyssnar Erik på Smurfarna... ?
Smurfaren har ingenstans att gå när han kommit fram till slutet, månen färgar alla skuggor blå
ja ni fattar xD
 Vi ska spela Burnout tror ja ! ^^
Sen ska jag väl laga mat, så skulle ja ha vart ut te kaninerna, i detta UNDERBARA väder vi har! HAHA, det var verkligen jättekul, oj, jaaadå, jag gick på det! Hahahahahahha
kan du lägga av nu ?!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0