4 och en halv saker du inte visste om mej !

* Jag förstår inte varför man inte är sig själv, och varför man är falsk ? Fattar inte ens hur man gör ?
* Jag är nog alltid glad !! Men det borde ju alla veta :P
* Varje midsommar buggar jag med moser Maj (a
* Haha det är nått med epatrakorer som gör att jag inte kan få nog av att titta på dom och prata om dom :o Jag har inte förståt charmen, men jag känner den :o
* Jag är ju lite små................


 Det va fyra å en halv det ;)


Dagens Låt 1: Melanie c - first day of my life
Dagens Låt 2: Bon Jovi - It's my life

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Den sista punkten skulle jag kunna gissa mig till.. :P

hur går det på den punkten eg?

2010-04-25 @ 16:27:29
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0